Farfar??

Inatt väckte per mig och sa att nu går liam i sömnen igen.
Va säger jag sömndrucken.
Jag hörde honom öppna dörren och gå ner till vardagsrummet, han ligger nog i soffan säger Per.
Kan du gå ner och hjälpa honom upp?

Jag tog på mig morgonrocken och gick ner till vardagsrummet MEN ingen Liam.
Däremot såg jag att Klaras dörr stod  halvt öppen så jag tittar in där men hon SOVER, tittar bara upp på mig med sömndruckna ögon.Jag börjar fundera på om grabben kan ha gått ut :-o men går först upp för att kolla hans rum. Hans dörr står mycket riktigt också öppen så jag tittar in och där ligger även Liam och SOVER......

Tro vad man vill men Per hörde en dörr öppnas och någon gå genom hallen på övervåningen och sen ner för trappen.  OCH när jag tittar som sov när han hörde detta så ser jag mycket riktigt både liams och klaras dörrar öppna men båda barnen sover........


Farfar?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar