Tentaångest


Igår en hel dag för tidigt men ändå 4 dagar för sent så kom resultatet på förra salstentan och även resultatet på hemtentan i narratologi. G på BÅDA yesyesyesyesyesyes. så jäkla härligt !!!!! :-D Känns otroligt skönt eftersom jag har en 5 timmars lång salstenta framför mig som kan gå precis hur som helst. Dock känner jag mig precis som innan förra salstentan ovanligt lugn :-o Kanske börjar jag vänja mig vid dessa stress situationer. Jag känner mig i alla fall väl förberedd men allt hänger på vad det är för typ av frågor och hur dessa är formulerade. Jag hjärnan är full med kunskap och i ryggsäcken ligger proteindryck och Xs, allt som behövs för en lååång tenta. Såklart har jag även min farfars halsband runt halsen som alltid vid salstentor. Min kloka kloka farfar är med mig och ger mig styrka. <3

På grund av en massa plugg den här veckan så har träningen blivit lite lidande men veckan är ju inte slut än. Imorgon och på söndag  blir det till att rensa skallen på gymmet. Ska bli så skönt efter en  veckas hårt pluggande. Annars är det lite renovering som står på schemat eftersom det kommer en hit och ska värdera huset i november. Förhoppningsvis leder det till att vi kan få bort topplånet vilket skulle kännas skönt.

STIRRIG TANT PÅ VÄG.....
Och allt känns så mycket läskigare när det är mörkt.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar