Skola, plugg och en jäkla förkylning


Lite renovering och träning förra helgen hjälpte riktigt bra för att rensa skallen från den där hemska tentan. Förra veckan var det också lugnare i skolan. Workshops stod det på schemat hela vecka. Skönt att få göra lite saker praktiskt och inte bara lyssna och prata. även om jag hoppade över den sista (musiken) behövde sätta mig med svenska uppgifterna. Måste ligga bra till tidsmässigt med mina arbeten annars blir jag stressad och mår inget vidare. Som om inte skolan vore nog så ligger en jäkla förkylning i kroppen och vill inte bryta ut. Bättre att bli riktigt sjuk i tre dagar än den här sega skiten som bara hindrar mig från att träna. 

SEN har folk tydligen tolkat in en massa saker i mina inlägg som jag inte skrivit så jag tar och kopierar in en dal av ett gammal inlägg.

Har inget emot incheckning som sån och andra får jätte gärna checka in. Det som stör mig är inställningen hos många. Ingen incheckning på gym = Ingen träning

Förtydligar det som står, jag har alltså inget emot att folk checkar in på face och inget emot icheckning som fenomen heller. Det jag skrev var att JAG har valt att sluta checka in pga ovanstående anledning. Men också för att jag inte vill tala om exakt när och var jag befinner mig någonstan, när mitt hus är tomt eller när grabbarna är själva hemma. Vad andra väljer att göra på Facebook bryr jag mig inte om. Dela bilder på barnen eller inte, skriver om sin dag eller inte, checkar in eller inte, skriver på face överhuvudtaget eller inte. Det är väl en självklarhet att alla skriver el gör det de själva vill på sin face. Jag tycker tvärtom att det är jätte kul att läsa på Facebook om vad alla gör, stausar, incheckningar, foton mm men det betyder ju inte att jag behöver göra precis likadant. Det vore väl dessutom  himla tråkigt om alla gjorde och tyckte samma sak. Sen om folk väljer att missförstå och tolka in saker jag inte skriver, ja det får stå för dem. Att läsa min blogg är ju valfritt så det är bara att avstå ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar