Pust

Nu börjar jag förstå vad folk menar som oberoende av program säger att andra året är pest :-o Jösses, första var ju som en promenad i parken jämfört med det här året. Lärarna har tydligen gjort om den här terminen också för  årskullen före oss tyckte att det var tufft med 2 kurser samtidigt, det var ett rörigt upplägg med mera. Då kom de på den briljanta iden att köra 4 kurser samtidigt Gahh. Jag vill ha tillbaka ENKURSÅTGÅNGENTIDEN tack.
Men so far so good.. Tyvärr så är värsta delen kav. Alla tentor och redovisningar för 4 kurser har dom klämt in nov-dec-jan. pust.

Idag vart det ÄNTLIGEN ett besök på gymmet igen efter en vecka framför dator och böcker. Skönt vare och imorgon och på onsdag  bär det av dit igen...

Idag fick jag mail om att min väska + tangentbord till paddan är på väg. Bara att ta hem pages sen kan jag använda paddan att anteckna på när det är föreläsning. :-) Kommer bli kanon för dom öser ju inte på med space på de små borden i föreläsningssalarna. Denna lilla skönhet kommer underlätta massor, tack för tipset Jossan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar